Al mijn dames waggelen als ze bronstig zijn. Alleen de jongste rijd de hele dag mee op de rug van haar grote "zus". Gelukkig is het na een dag over.
Al mijn dames waggelen als ze bronstig zijn. Alleen de jongste rijd de hele dag mee op de rug van haar grote "zus". Gelukkig is het na een dag over.
Dumpy en Osie gaan alleen heel interessant rondlopen dat vind ik ook wel lachen hoor. Maar Dosie is soms zo oervervelend dat ik haar wel eens apart zet.
Hoi allemaal,
Toch denk ik dat het dominantie is.
Ze doet het op maar een bepaalde zeug terwijl ze met een heel clubje zijn.
Deze zeug (fleurtje) is altijd aan het klieren bij iedereen en ik denk dat ze haar daarom iedere keer dekt.
Het duurt nu al bijna 4 dagen dust ik denk dat het dominantie is en geen bronstig gedrag.
Groetjes Ellen
Ja dat denk ik ook bronstigheid is meestal maar 1 dag.
Mja ik heb hier een zeugje gehad die dat ook enkele dagen deed, enfin die was gewoon aan het prrtten.... En ze zat al een hele tijd bij die groep dus hierarchie was al bepaald;-)
Kan ook zijn dat het een ander zeugje is dat bronstig is, ik heb een cavia gehad die zo deed door een ander zeugje (zoas ik ook al had uitgelegd)
ach ja je zal wel zien, kwaad kan het toch niet hihi
Haha, hier doen ze precies hetzelfde!! Mijn ene peruvian zeugje gaat altijd op mijn borstel rijden als ze (de borstel) bronstig is... Helaas voor hen zijn ze knuffels, dus ze mogen niet naar de beer. :p Nou ja... Binnenkort komt er een castraat, dus dat is wel leuk voor ze.![]()
Ze heeft er zin in en pakt wat ze pakken kan.
In dat opzicht had ze inderdaad een vent kunnen zijn, ja!
"er was eens................"
Inderdaad een KEETJETIPPEL dus!! Duurt vaak niet zolamg hoor
Zodar ze haar plek heeft gevonden in de roep is het over.
O ja Yvonne
GoaL bedoel je toch???