Wanneer kan er ingeschreven worden voor de show in Gorredijk?? Krijg ik daar info van thuis gestuurd??
Wanneer kan er ingeschreven worden voor de show in Gorredijk?? Krijg ik daar info van thuis gestuurd??
Nou je hoeft me echt niet als concurrent te zien hoor.. Neem voornamelijk allemaal pubers mee die nu niet bepaald super zijn..( worden wel weer mooi hoor, maar zijn op dit moment wat lang en smal) En dat grannen dat neem ik ook al niet zo heeeel serieus..hihi.
Ik heb wel een paar tweifelaars ivm satijn en dat vind ik voor die dag het belangrijkste en hopen natuurlijk dat het geen satijn is..
Ja dat grannen wat een werk en ze hebben er zo'n hekel aan, probeer het een beetje maar veeg de meeste haren er met mijn handen af.
Ik neem wel 2 satijntjes mee niet dat ik er mee fok maar om eens te zien wat ze ervan vinden, en mensen vinden het ook wel mooi eens satijntjes te zien.
Nog een klein vraagje, het begint om 9 uur 's ochtends (is de aanvang dan) maar hoelaat is het afgelopen eigenlijk? Ik wil graag een kijkje komen nemen maar ik kan niet erg vroeg zijn vanwege visite die aan de eind van de ochtend weggaan. Ik wil natuurlijk wel weten dat als ik kom, dat er nog mensen zijn![]()